دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1398 - 10:44
سردار جلالی:

همه دستگاه‌ها در تمامی بخش‌ها باید اصول و الزامات پدافند غیرعامل را رعایت کنند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه رؤسای همه دستگاه‌ها در تمامی بخش‌ها باید اصول و الزامات پدافند غیرعامل را رعایت کنند، گفت: پدافند غیرعامل به معنای مصونیت‌سازی و بی اثر کردن تهدیدات است.
کد خبر : 409498

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار سردار جلالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره تأکید دارند روسای همه دستگاه‌ها در تمامی بخش‌ها باید اصول و الزامات پدافند غیرعامل را رعایت کنند، گفت: پدافند غیرعامل به معنای مصونیت‌سازی و بی اثر کردن تهدیدات است.


وی با بیان اینکه حرم مطهر امام رضا(ع) ملجأ و مأوای همه شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت است، گفت: ما باید تمام ظرفیت و توان خود را به کار گیریم تا زائران در بهترین و امنترین شرایط بتوانند به زیارت بپردازند.


رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه خدمت به زائرین امام رئوف برای هر فردی افتخار و شرف است، افزود: به نظر ما لازم است تا یک طرح جامع پدافند غیرعامل مختص حرم مطهر امام رضا (ع) تدوین و اجرایی شود.


سردار جلالی با بیان اینکه مشهد سالانه میزبان چندین میلیون زائر است، افزود: در طرح های توسعه‌ای حرم می‌بایست تلاش کرد اصول و الزامات پدافند غیرعامل بیش از پیش رعایت شود.


وی در پایان گفت: سازمان پدافند غیرعامل کشور افتخار دارد تا تمام توان خود برای ارتقای امنیت زائران مشهدالرضا را به کار گیرد.


گفتنی است پس از این دیدار، شورای راهبردی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل حرم مطهر رضوی با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد. در این نشست در خصوص رعایت الزامات پدافند غیرعامل در حرم مطهر بحث و بررسی کارشناسی صورت گرفت.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته